Мектеп тарихы
Қазіргі замандағы заманауи мектеп үнемі даму үстінде болады. Себебі, әрбір елдің болашағы мектебінде шыңдалады. «Бір елдің болашағын көргің келсе, сол елдің жастарына қара» - деп ғұламалар айтқандай, еліміздің негізгі тірегі- білімді, білікті жастар. Жас ұрпақтың бойындағы табиғат берген қабілеттілікті тани білу, жан-жақты дамыту– бүгінгі күннің басты талабы.
Жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беру мұғалімнің, ұжымның бір жағадан бас, бір жеңнен қол шығарып жұмыс істеуін талап етеді. Осы орайда ынтымағы жарасқан, нәтижеге бағытталған білім беру ісінде табысты жұмыс жасап келе жатырған ауданымыздың алып аумағы бойынша білім ошағының уығын алғаш шанышқан білім ордасы –қазіргі Ы.Алтынсарин атындағы жалпы орта мектебі.
Сонау 1906 жылы өңірге белгілі Атабай байдың ауласында орыс-қазақ мектебі болып ашылған. 1913 жылы осы мектептің қабырғасында діни оқу мектебімен қатар ашылып, оқушыларды Ислам діні әлеміне, имандылық –инабаттылық иірімдеріне баули бастаған бұл мектепке үш мұғалім тартылып,мектеп арқылы қалың бұқара санасын діни сәулемен нұрландыруға мейлінше күш салған. 1919 жылы қазақ-өзбек мектебі болып қайта құрылып, сабақ араб қаріпімен оқытылды. 1925 жылы Луначарский есімі беріліп, мектеп ауқымы кеңейіп, 200-гежуық бала білім алып, мұғалімдер қатары өсе түсті.1933 жылға дейін алғашқы ресми директоры болып жерлесіміз Б.Байтұрсынов тағайындалды. 1933 жылдан бастап Зейнеш Уалиева мектеп басшылығына ұсынылды. Содан бері бүгінге дейін оннан астам мектеп директоры аудандағы тұңғыш оқу ошағының дәл бүгінгідей өркендеуіне өз үлесін өлшеусіз қосты. Мектеп пионер ұйымы 1919 жылы құрылып, аға пионер жетекшісі болып Б.Құнанбаев сайланды. 1924 жылы комсомол ұйымы құрылып, оның жетекшісі Иса Сабденов болды. 1940 жылы Шолаққорған орталау, 1941 жылы Шолаққорған орта мектебі атанды. 1960-1962 жылдар аралығында жаңа мектеп құрылысы салынып, мектеп жаңа сәулетті мекенге қоныс аударды. 1962 жылдан бастап ұлы ағартушы Ы.Алтынсарин есімін алып, аудандағы №1 орта мектеп болып келді. Осы жылдар аралығында санағанда 55 оқушы алтын, 89 оқушы күміс медальмен мектепті тәмамдап, өмірге жолдама алды.
Нақ қазіргі тұста жан-жақты жабдықталған оқу бөлмелерінде 897 оқушы білім алып жүрсе,103 мұғалім дәріс береді.
Мектеп директорлары
- М.Шекербеков – 1940 – 1941 жылдары
- К.Қарабаев – 1941 – 1942 жылдары
- Қызылқожаев – 1942 жылдары
- Тамара Қалдыбаева – 1942 – 1943 жылдары
- Ғ. Серғозиев – 1943 – 1944 жылдары
- М.Алиев – 1944 жылдары
- М.Шекербеков – 1944 – 1945 жылдары
- Сейдахмет Абуов – 1945 – 1954 жылдары
- Ланде Бөкенов – 1954 – 1960 жылдары
- Асанхан Аманжолов – 1960 – 1964 жылдары
- Сейілбек Наурызбаев – 1965 – 1985 жылдары
- Ата Егенов – 1985 -1987 жылдары
- Нүрділда Сейділдаев – 1987 – 2002 жылдары
- Кенжеғұл Құрманұлы – 2002 – 2005 жылдары
- Берік Тұрғанбаев – 2005 жылы (қаңтар –маусым) айларында
- Кенжеғұл Құрманұлы – 2005 -2009 жылдары
- Бекқұлиев Төлепберген – 2009 – 2012 жылдары
- Бекпенбетов Жарқынбек – 2012 – 2013 жылдары
- Әмреева Ғалия Құлтайқызы – 2013 – 2018 жылдары
- Мәлікайдаров Серғали Өмірзақұлы 2018 жылдан бастап басқарып келеді
Жалпы білім беретін мектепте қазіргі таңда 0-11 сыныптарда 946 оқушы оқиды. МАД – 78, 1 – 4 сыныпта – 368 оқушы, 5 – 9 сыныпта – 381 оқушы, 10 – 11 сыныпта – 120 оқушы оқып білім алуда. Жоғары білімді ұстаздар – 105, арнаулы орта – 1 мұғалім мектеп қабырғасында жұмыс жасауда, санаттары бойынша педагог шебер санатындағы мұғалім – 4, педагог зерттеуші – 24, педагог сарапшы – 18, педагог модератор – 15 мұғалім. Педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыруы 2021 – 2024 жылдары аралығында қысқа мерзімді – 65 мұғалім, жаңартылған білім мазмұны – 73 мұғалім, деңгейлік (базалық) курстар – 25 мұғалім, мектеп тренері – 4 мұғалім, мектеп кординаторы (үйлестіруші) – 1 мұғалім, үш тілділік бойынша – 3 мұғалім білім алып, біліктілік тәжірибесін шыңдап жұмыс жасауда.
Мектеп жетістігі, білім сапасы жылдан жылға сапалы өсуде. 2023-2024 оқу жылының жылдық жоспарына сәйкес, пәндік олимпиада, облыстық кіші ғылыми академиясы ұйымдастырған ғылыми жобалар байқауы, президенттік олимпиадаға мектеп оқушылары қатысып, пәндік олимпиадада орын алған оқушыларды атап айтар болсақ:
- Мектеп педагогтері арасында ең алған қазақ даласына мектеп ашқан, орыс жазу таңбалары негізінде қазақ әліпбиін құрастырушы – Ыбырай Алтынсаринның тарихи-әдеби еңбектерін насихаттау мақсатында ұйымдастырылған «ІІІ Ыбырау жазулары» аудандық байқауына қатысып, жүлделі 2 орын пән мұғалімі Бөрібеков Бекжан
- Мектеп педагогтері арасында ең алған қазақ даласына мектеп ашқан, орыс жазу таңбалары негізінде қазақ әліпбиін құрастырушы – Ыбырай Алтынсаринның тарихи-әдеби еңбектерін насихаттау мақсатында ұйымдастырылған «ІІІ Ыбырау жазулары» аудандық байқауына қатысып, жүлделі 3 орын пән мұғалімі Түменбай Айгерім
- «Инновация және болашақ: әлемді өзгертуге арналған зерттеулер» атты 1-11 сынып оқушылары арасында өткен Республикалықғылыми -зерттеу жобасына қатысушыларды ұйымдастырып дайындағаны үшін Түкебаева Ұлжан Қалашқызына алғыс хат.
- 2023-2024 оқу жылында 2-7 сынып оқушыларының зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобаларының «Зерде» республикалық конкурсының аудандық кезеңіне химия, биология секциясы бойынша қатысып, 2 орын иеленген 3 сынып оқушысы Алишер Райана мадақтама. Жетекшісі: Бексейтова Перизат.
- 2023-2024 оқу жылында 2-7 сынып оқушыларының зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобаларының «Зерде» республикалық конкурсының аудандық кезеңіне информатика секциясы бойынша қатысып, 3 орын иеленген 6 сынып оқушысы Әлжан Аңсар мадақтама. Жетекшісі: Түкебаева Ұлжан.
- 2023-2024 оқу жылында 2-7 сынып оқушыларының зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобаларының «Зерде» республикалық конкурсының аудандық кезеңіне информатика секциясы бойынша қатысып, 1 орын иеленген 3 сынып оқушысы Мейрамбек Еділ мадақтама. Жетекшісі: Асылбекова Лаура
- 2023-2024 оқу жылында 2-7 сынып оқушыларының зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобаларының «Зерде» республикалық конкурсының аудандық кезеңіне орыс тілі мен әдебиеті секциясы бойынша қатысып, 3 орын иеленген 3 сынып оқушысы Болат Айзере мадақтама. Жетекшісі: Түменбай Айгерім
- 2023-2024 оқу жылында 2-7 сынып оқушыларының зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобаларының «Зерде» республикалық конкурсының аудандық кезеңіне орыс тілі мен әдебиеті секциясы бойынша қатысып, 2 орын иеленген 7 сынып оқушысы Ергешбай Сезім мадақтама. Жетекшісі: Ауезова Гүлмира Оспанқызы
- 2023-2024 оқу жылында 2-7 сынып оқушыларының зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобаларының «Зерде» республикалық конкурсының аудандық кезеңіне қазақ тілі мен әдебиеті секциясы бойынша қатысып, 3 орын иеленген 6 сынып оқушысы Мейрамбекқызы Қарақат мадақтама. Жетекшісі: Кенжеғараева Нұргүл
- 2023-2024 оқу жылында жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық ғылыми жобалар жарысының аудандық кезеңінде информатика секциясы бойынша қатысып, 1 орын иеленгені үшін 11 сынып оқушылары Әбдісамат Асем, Есенсары Нұрдаулет мадақтама, жет: Түкебаева Ұлжан
- 2023-2024 оқу жылында жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық ғылыми жобалар жарысының аудандық кезеңінде биология секциясы бойынша қатысып, 3 орын иеленгені үшін 9 сынып оқушысы Жамбул Гүлдана мадақтама, жет: Оралбек Күлай
- Жаратылыстану-математикалық бағытындағы пәндер (химия, биология, физика, математика) бойынша өткен Президенттік олимпиаданың аудандық кезеңіне қатысып, 3 орын иеленген 11 сынып оқушысы Жеңіс Ұлдана мадақтама. Жетекшісі: П.Бексейтова
№ |
Аты-жөні |
Пәні |
Орын |
Номинация |
|
|||
1 |
Ауелбекова Айнұр |
Бастауыш сынып |
III дәрежелі диплом |
«Алтын тұғыр» математикалық олимпиадасының аудандық кезеңінің жүлдегері |
|
|||
2 |
Бөрібеков Бекжан |
Тарих пәні |
2 орын |
«ІІІ Ыбырай жазулары» аудандық байқауының жүлдегері |
|
|||
3 |
Түменбай Әйгерім |
Орыс тілі |
3 орын |
«ІІІ Ыбырай жазулары» аудандық байқауының жүлдегері |
|
|||
4 |
Көлшікбаев Сәрсембек |
Көркем еңбек |
Бас жүлде |
«Талантты ұстаз» ІІІ Республикалық мәдени-ағартушылық конкурсының жеңімпазы |
|
|||
5 |
Боранбаева Салтанат |
Көркем сурет |
Диплом |
І Халықаралық шығармашылық өнер фестиваль-байқауына жоғары деңгейде қатысушы дайындағаны үшін |
|
|||
6 |
Боранбаева Салтанат |
Қолөнер |
Алғыс хат |
Республикалық «Жақсылыққа жаршы болған Наурыз» атты сурет және қолөнер байқауына шәкірт дайындағаны үшін |
|
|||
7 |
Көлшікбаев Сәрсембек |
Қолөнер |
Алғыс хат |
Республикалық «Жақсылыққа жаршы болған Наурыз» атты сурет және қолөнер байқауына шәкірт дайындағаны үшін |
|
|||
Оқушылар жетістігі |
||||||||
1 |
Сейітхан Ақнұр |
Математика |
3 орын |
«Алтын түлек» олимпиадасының өңірлік кезеңінің жүлдегері |
Тілеумбетова Марияш |
|||
2 |
Мэлсов Диас |
Математика |
Ерекше жетістігі үшін мадақтама |
«Алтын түлек» олимпиадасының өңірлік кезеңіндегі ерекше жетістігі үшін |
Балтабаева Ғалия |
|||
3 |
Мұхтар Айзере |
Математика |
1 орын |
«Алтын сақа» олимпиадасының аудандық кезеңінің жеңімпазы |
Қалметова Гүлнар |
|||
4 |
Ердебай Асылзат |
Математика |
2 орын |
«Алтын сақа» олимпиадасының аудандық кезеңінің жүлдегері |
Қайратбекқызы Гүлсана |
|||
5 |
Кеңесбек Айбат |
Математика |
3 орын |
«Алтын сақа» олимпиадасының аудандық кезеңінің жүлдегері |
Утебаева Салтанат |
|||
6 |
Мерекебай Бейбарыс |
Математика |
2 орын |
«Алтын сақа» олимпиадасының аудандық кезеңінің жүлдегері |
Утебаева Салтанат |
|||
7 |
Қыпшақбай Асылжан |
Математика |
Ерекше жетістігі үшін мадақтама |
«Алтын сақа» олимпиадасының аудандық кезеңіндегі ерекше жетістігі үшін |
Ауелбекова Айнұр |
|||
8 |
Қыдырбек Айкүнім |
Математика |
1 орын |
«Алтын сақа» олимпиадасының аудандық кезеңінің жеңімпазы |
Адишова Сәуле |
|||
9 |
Шәкір Інжу |
Математика |
1 орын |
«Алтын сақа» олимпиадасының аудандық кезеңінің жеңімпазы |
Адишова Сәуле |
|||
10 |
Алшер Райана |
Химия,биология |
2 орын |
«Зерде» республикалық конкурсының аудандық кезеңінің жүлдегері |
Бексейтова Перизат |
|||
11 |
Әлжан Аңсар |
Информатика |
3 орын |
«Зерде» республикалық конкурсының аудандық кезеңінің жүлдегері |
Түкебаева Ұлжан |
|||
12 |
Болат Айзере |
Орыс тілі мен әдебиеті |
3 орын |
«Зерде» республикалық конкурсының аудандық кезеңінің жүлдегері |
Түменбай Айгерим |
|||
13 |
Мейрамбек Еділ |
Информатика |
1 орын |
«Зерде» республикалық конкурсының аудандық кезеңінің жеңімпазы |
Асылбекова Лаура |
|||
14 |
Ергешбай Сезім |
Орыс тілі мен әдебиеті |
2 орын |
«Зерде» республикалық конкурсының аудандық кезеңінің жүлдегері |
Ауезова Гүлмира |
|||
15 |
Әбдісамат Әсем |
Жалпы білім беретін пәндер |
2 дәрежелі диплом |
Ауыл мектептері оқушыларына арналған республикалық олимпиаданың облыстық кезеңінің жүлдегері |
Даулеталиева Сымбат |
|||
16 |
Жеңіс Ұлдана |
Жаратылыстану-математикалық бағыт |
3 орын |
Президенттік олимпиаданың аудандық кезеңінің жүлдегері |
Бексейтова Перизат |
|||
17 |
Жамбул Гүлдана |
Биология |
3 орын |
Республикалық ғылыми жобалар жарысының аудандық кезеңінің жүлдегері |
Оралбек Күлай |
|||
18 |
Әбдісамат Әсем, Есенсары Нұрдәулет |
Информатика |
1 орын |
Республикалық ғылыми жобалар жарысының аудандық кезеңінің жүлдегері |
Ұлжан Түкебаева |
|||
19 |
Жексенбек Диар |
Математика |
2 орын |
Республикалық математикалық XVII «Бастау» олимпиадасының аудандық кезеңінің жүлдегері |
Дилорам Тасходжаева |
|||
20 |
Қыдырбек Шұғыла |
Математика |
3 орын |
Республикалық математикалық XVII «Бастау» олимпиадасының аудандық кезеңінің жүлдегері |
Мейрамкүл Баймағанбетова |
|||
21 |
Қаныбек Мақсат |
Математика |
3 орын |
Республикалық математикалық XVII «Бастау» олимпиадасының аудандық кезеңінің жүлдегері |
Зауре Елеусизова |
|||
22 |
Ердебай Сания |
Ағылшын тілі |
3 орын |
«Зерде» республикалық конкурсының аудандық кезеңінің жүлдегері |
Әбдіәшім Нұрсұлу |
|||
23 |
Мэлсов Диас |
Ағылшын тілі |
2 орын |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың аудандық кезеңінің жүлдегері |
Әбдіәшім Нұрсұлу |
|||
24 |
Имамусаина Інжу |
Биология |
3 орын |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың аудандық кезеңінің жүлдегері |
Оралбек Күләй |
|||
25 |
Әлішері Даяна |
Ағылшын тілі |
2 орын |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың аудандық кезеңінің жүлдегері |
Беркіншиева Гульвира |
|||
26 |
Қасыбек Аймерек |
Қазақстан тарихы |
3 орын |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың аудандық кезеңінің жүлдегері |
Қожабекова Үрзада |
|||
27 |
Қатба Еңлік |
Құқық негіздері |
1 орын |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың аудандық кезеңінің жүлдегері |
Бөрібеков Бекжан |
|||
28 |
Балғабай Айсу |
Физика |
1 орын |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың аудандық кезеңінің жүлдегері |
Елеусізова Гүлнұр |
|||
29 |
Есенбек Бекасыл |
Физика |
3 орын |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың аудандық кезеңінің жүлдегері |
Бодықов Елдос |
|||
30 |
Есенсары Нұрдәулет |
Информатика |
2 орын |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың аудандық кезеңінің жүлдегері |
Ұлжан Түкебаева |
|||
31 |
Елеуова Мөлдір |
География |
2 орын |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың аудандық кезеңінің жүлдегері |
Ерманова Сәуле |
|||
32 |
Нұрболқызы Альмира |
Қазақ тілі мен әдебиеті |
3 орын |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың аудандық кезеңінің жүлдегері |
Елеусізова Гүлфария |
|||
33 |
Айтқұл Мереке |
Орыс тілі мен әдебиеті |
2 орын |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың аудандық кезеңінің жүлдегері |
Алишева Асель |
|||
34 |
Мақсатқызы Нұрила |
Орыс тілі мен әдебиеті |
1 орын |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың аудандық кезеңінің жүлдегері |
Азимбердиева Катира |
|||
35 |
Әбдісамат Әсем |
Информатика |
ІІІ дәрежелі диплом |
«Инновация және болашақ:әлемді өзгертуге арналған зерттеулер»Республикалық ғылыми жобалар байқауының жеңіипазы |
Түкебаева Ұлжан |
|||
36 |
Нәлібек Жансая |
Лингвистика |
2 орын |
8-11 сынып оқушыларына арналған республикалық лингвистикалық олипиаданың аудандық кезеңінің жүлдегері |
Даулеталиева Сымбат |
|||
37 |
Жеңіс Ұлдана |
Қазақ тілі мен әдебиеті |
ІІ дәрежелі диплом |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың облыстық кезеңінің жүлдегері |
Даулеталиева Сымбат |
|||
38 |
Мақсатқызы Нұрила |
Орыс тілі мен әдебиеті |
І дәрежелі диплом |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың облыстық кезеңінің жүлдегері |
Азимбердиева Катира |
|||
39 |
Аманғалиева Аружан |
Биология |
ІІ дәрежелі диплом |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың облыстық кезеңінің жүлдегері |
Оралбек Күлай |
|||
40 |
Батырбек Мирас |
Биология |
ІІ дәрежелі диплом |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың облыстық кезеңінің жүлдегері |
Оралбек Күлай |
|||
41 |
Имамусаина Інжу |
Биология |
І дәрежелі диплом |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың облыстық кезеңінің жүлдегері |
Оралбек Күлай |
|||
42 |
Бақтыбай Толғанай |
Биология |
ІІ дәрежелі диплом |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың облыстық кезеңінің жүлдегері |
Оралбек Күлай |
|||
43 |
Рахаш Гүлсезім |
География |
І дәрежелі диплом |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың облыстық кезеңінің жүлдегері |
Ерманова Сәуле |
|||
44 |
Құсайн Балауса |
«Мен Қазақстанның азаматымын» номинациясы |
ІІІ дәрежелі диплом |
«Менің Отаныма- менің бастамам» облыстық шығармашылық жобалар байқауының жүлдегері |
Беккулиева Балжан |
|||
45 |
Бейсенбай Сезім |
АӘД |
Диплом |
«Айбын 2024» Х Республикалық әскери-патриоттық жастар жиынының облыстық іріктеу сайысына қатысқаны үшін |
Омаров Әбдрахман |
|||
46 |
Бейсенбай Сезім |
АӘД |
І дәрежелі диплом |
«Жас ұлан» әскери-спорттық ойынның республикалық финалының аудандық кезеңінің жүлдегері |
Омаров Әбдрахман |
|||
Жоғары білімді ұстаздар – 105, арнаулы орта – 1 мұғалім мектеп қабырғасында жұмыс жасауда, санаттары бойынша педагог шебер санатындағы мұғалім – 4, педагог зерттеуші – 24, педагог сарапшы – 18, педагог модератор – 15 мұғалім. Педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыруы 2021 – 2024 жылдары аралығында қысқа мерзімді – 65 мұғалім, жаңартылған білім мазмұны – 73 мұғалім, деңгейлік (базалық) курстар – 25 мұғалім, мектеп тренері – 4 мұғалім, мектеп кординаторы (үйлестіруші) – 1 мұғалім, үш тілділік бойынша – 3 мұғалім білім алып, біліктілік тәжірибесін шыңдап жұмыс жасауда.
2011 – 2024 жылдары мектебімізде 44 оқушы «Алтын белгі» белгісін иеленсе, 9 оқушы «Үздік аттестатпен» мектеп қабырғасын тәмамдады. 2018-2024 жылдар бойынша мектебімізде білім сапасын жақсартуға арналған даму жоспарына сәйкес жүйелі жұмыстар жүргізілуде. Мектебімізде соңғы 3 жылды салыстырсақ, оқыту мен оқу үдерісінің қай бағыты бойынша да (ғылыми жоба, түрлі сайыстар, олимпиада) ілгерілеушілік, білім сапасының артуында да жүйелі өсім бар. Жыл сайынғы мектеп бітіруші түлектеріміздің жоғары оқу орындарының грантын иелену көрсеткіші де артып келеді. Облыстық пәндік олимпиада жеңімпаздарының тұрақты шығуы, облыстық, республикалық ғылыми жоба жеңімпаздары, ұстаздарымыздың аймақтық, республикалық сайыстардан орын алуы нәтижесінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің алғыс және құрмет грамоталарымен біршама мұғалімдер марапатталды. Атап өтсек: Әдішова Сауле Жолтайқызы- бастауыш сынып мұғалімі, Ерманова Сауле Тұрарқызы -география пәнінің мұғалім, Азимбердиева Хатира Сапарақызы- орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі, Қожабекова Үрзада Ақбердіқызы- тарих пәнінің мұғалімі, Бөрібеков Бекжан Айдарбекұлы-тарих пәнінің мұғалімі, Әбдәшім Нұрсұлу Ерұланқызы ағылшын тілі пәнінің мұғалімі, Кенжеғараева Нұргүл Есенбекқызы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінінң мұғалімі, Жұмабекова Гүларшын Әлібекқызы бастауыш сынып пәнінің мұғалімі, Алиева Гүлдана Қалапбергенқызы- қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі, Назаров Рауан Мырзаханұлы- биология пәнінің мұғалімі, Иманбердиев Дархан Ұласбекұлы дене шынықтыру пәніннің мұғалімі, Көлшікбаев Сарсембек Бабайбекұлы -технология пәнінің мұғалімі «Ерен еңбегі үшін» медаль иегерлерінің шығуы–нәтижеге бағытталған білім баспалдағымен сатылап көтеріліп келе жатқанымыздың айғағы.
Мектебімізде 1991 жылы дүниеге келген Тәуелсіздіктің құрдасы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Даулеталиева Сымбат Әлібекқызы білімге құштар оқушыларға тәліммен тәрбие беріп, жемісті еңбек етіп келеді. Білм ордасын жүйелі түрде жан-жақты дамыту мақсатында 5 бағытта жұмыс жасаймыз.
БІРІНШІ БАҒЫТ: Оқушылардың білім сапасын арттыру, ынталандыру.
Білім сапасын арттыру мақсатында мұғалімдер мен оқушылар және әр сынып алдарына сапа межесін қойды, яғни 1-тоқсандағы оқу сапасын жыл соңына дейін түсірмей жүйелі арттыру міндеттелді. Бұл күрделі жұмысты қадағалап, бақылау, қорытынды жасау мектеп әкімшілігі мен өзін-өзі басқару тобы мүшелеріне тапсырылды. Тоқсан сайын бақылау жұмыстары алынып, мониторинг жасалады. Білім сапасы төмендеген сыныпта сабақты зерттеу әдісі (Lesson Study) бойынша жұмыс жүргізіледі. Мектебімізде Lesson Study циклін өткізу үшін зерттеу жұмыстарын жоспарлап, ұйымдастыратын 3топ өз жүмыстарын жалғастыруда. Жыл соңында сапасы жоғарылаған сыныптарға ауыспалы кубок берілді және дарынды оқушыларға «Мектеп мақтанышы», «Жыл оқушысы» секілді арнайы төсбелгілермен марапатталады. Мектептің білім сапасы соңғы 3 жылда 66,4%-дан 75,6%-ке өсті. Облыстық, республикалық олимпиада жеңімпаздары тұрақты түрде шығуда.
ЕКІНШІ БАҒЫТ: Ұстаздардың кәсіби деңгейін арттыру.
Жоғары бағытты жүзеге асыру үшін мектебімізде бірнеше облыстық, аудандық деңгейлерде семинарлар жиі ұйымдастырылды.Семинарларда үнемі өз мектебіміздің мұғалімдердің шеберлігін шыңдау мақсатында сабақ өткізуіне назар аударамыз.
Облыстық "Жаңартылған білім мазмұны бойынша оқу-тәрбие үдерісінде блум таксономиясын тиімді қолдану" тақырыбындағы семинарға 100-ге жуық мұғалімдер қатысты. Семинарда жаңартылған білімді өз тәжірибесінде үздік қолданып жүрген мектебіміздің 18 мұғалімі қонақтарды тың жаңалықтарымен таныстырды. Өздерінің үздік деп санаған әдіс-тәсілдерін ұсынып, блум таксономиясы арқылы жетістікке жету мүмкіндігін көрсетті.
Шымкент қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі мұғалімдерімен бірге"Жаңартылған білім беруде пәндерді тиімді оқыту жолы" тақырыбында серіктес мектептерге семинар өткіздік.
Ұжымды ынталандыру, моральдық, материалдық тұрғыдан марапаттау жұмыстары жүйелі жолға қойылды. Өйткені, мұғалімнің өлшеусіз еңбегі -жоғары бағаға лайық. Мектепішілік «Жыл ұстазы», «Жыл оқушысы», «Жыл сынып жетекшісі», «Жылдың ең үздік мұғалімі», «Үздік оқу бөлмесі» т.б. номинациялар бойынша мұғалімдерді марапаттау және ынталандыру шараларын жыл сайын өткізу мектепте дәстүрге айналды.
ҮШІНШІ БАҒЫТ: Оқушылардың таным деңгейін кеңейту де оқушының білім сапасын арттыруға қосар үлесі көп.
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын көтеру мақсатында мектебімізде 3 танымдық жоба іске асырылады:
1-жоба - «100 кітап»
2017-2018 оқу жылынан бастап қолға алынған «100 кітап» жобасына ата-аналар, кәсіпкерлер қолдап, демеушілік жасады. Кітап оқудан жеңімпаз болған оқушылар бағалы сыйлық иесі атанады. Шығарма кейіпкерлерін талдап, әр түрлі тақырыпта пікірсайыстар өткізуге дағдыланған оқушылардан «Азамат» дебат клубы жұмыс жасайды. Бұл жоба қашықтықтан оқыту кезінде де жүзеге асырылды, оқушылар оқыған шығармаларынан бейнероликтер, буктрейлер жасады.
ТӨРТІНШІ БАҒЫТ: Білімді ұлттық салт-дәстүрмен,
ұлттық құндылықтармен ұштастыру.
Мектепте «Домбыра-дастан», «Шебер қолдар» үйірмелері де табысты жұмыс жасайды.
Оқушылар қолынан шыққан ұлттық бұйымдар облыстық көрмелерден жүлделі орындарға ие болып келеді. «Домбыра – дастан» домбырашылар ансамблі құрылды. Сонымен қатар, балалардың жүрегіне қасиетті күйдің құдіретін сіңіру үшін қоңырау дыбысына күй әуені ойнатылады. Мектептің бірінші қабатында қазақтың киіз үйі орналастырылды, ұлтымыздың қолөнер туындылары мен өлкеміздің тарихы, табиғаты, әдет-ғұрпы туралы, ауылымыздың тарихы, мектеп тарихынан оқушыларға кеңінен мәліметтер берілді. Биыл қазақ ұлтының қыз-балалар тәрбиесіне байланысты даналық қасиеттерін дәріптеу мақсатында «Қыз қылығымен» тақырыбында онлайн тәлім сағаттар жобасын іске қостық.
БЕСІНШІ БАҒЫТ: Қайырымдылыққа тәрбиелеу.
Мектебімізде оқушылар мен ұстаздар және ата – аналар бірлесіп, ауылдағы жалғызілікті қарттар үйіне мектебіміздің 9-10 сыныптарынан құрылған «Жасstar» еріктілер тобы жұмыс жасайды, мақсатымыз жалғыз басты қариялармен, аз қамтылған отбасыларына қайырымдылық шараларын үнемі жүргізіп отыру. Мұндай шаралардың оқушылардың бастама көтеруімен өткізілетінін атап өткен жөн, кез-келген мәселенің екі жағы болатыны белгілі. Жоғарыда аталған шаралар оқушыларды ой-өрісі кең, еркін ойлы, сыни тұрғыдан ойлай алатын жан-жақты сауатты тұлға қалыптастыру да жаңартылған білім беруге бағытталған жұмыстардың бір тобы ғана.
Алайда, мектебімізде кездесетін мәселелерге талдау жасай келе нені жетілдіру керектігін де анықтадық.
Мектептің даму деңгейіне жасалған SWOT талдау.
S күші жақтары
- Ынтымақтасқан ұжым.
- Кадрдің сапалық құрамының жақсы болуы.
- мектепте 4 тренердің болуы, зерттеу топтарының, шығармашылық топтың жұмысы бар.
- Оқушылардың қабілеттері мен қызығушылығы бойынша қосымша танымдық жобалар ұйымдастырылған. Мысалы: «100 кітап», «Дебат» клубы, «Ұлттық ойындар» - Үш тілде оқытатын мамандар даярлануы.
- Мұғалімдер арасында кәсіби желілік бар.
-жетекші мектеп ретінде кәсіби даму бар.
W әлсіз жақтары
- Әлі де жаңашылдықты қолдануы жеткіліксіз мұғалімдердің болуы.
- Педагог мамандардың өздігінен кәсіби өсуіне ұмтылыстың жеткіліксіздігі.
- Мұғалімдердің бастамашылдығының төмендігі, орындаушылығының басымдығы.
-Үш тілде оқытатын мамандардың кәсіби деңгейі.
-Барлық кабинетте АКТ-мен толық қамтамасыз етілмеуі
- оқушылардың пәндік олимпиада мен ғылыми жобаларда дайындауда мұғалім белсенділігі мен әдістемелік деңгейінің жетпей жатуы.
O мүмкіндіктері
- Басқарудың жаңашыл әдістерін іздеу, қолдану.
- Педагог үшін кәсіби өсу жүйесін қамтамасыз ету, мұғалімдердің жаңа формата біліктілігін арттыру жұмыстарын жалғастыру. НЗМ мектебі мен кәсіби байланысты күшейту.
- Жаңа идея ұсынушы, бастамашыл мұғалімдерді ынталандыру.
- Үш тілділікке байланысты біліктілігін арттыру, өзара бәсекелестік туғызу.
- материалдық базаны жабдықтауға қаржы бөлімі, білім бөліміне сұраныс.
-Дарынды оқушылармен жұмысты жандандыруда менторлық топ құру.
T қауіп-қатер
-оқушы санының артуы нәтижесінде мектепте сынып кабинеттерінің жетіспеушілігі, мектептің 3 ауысымға көшу ықтималдылығы